Notice

-------------------------------------------
Welcome to TokyoShinJuu.
Please be informed that this blog is closed.
Visit JuLz Territory for more updates.
-------------------------------------------

Wednesday, January 13, 2010

7月8日

再見 下次再會 保重 因為我一直一直也不會忘了你
再見 一定會再遇見吧? 是約定啊! 我們扣著小指
七月八日 三個月的記念日你還記得嗎?
第一次相遇的那天
垂下頭的你
看起來很害羞哭著…
- Wakaremichi 別れ道 (離別的道路)

Reila, Reila
我还没说给你的这些话,
Reila, Reila
现在就在这里唱给你听
Reila, Reila
我比谁都更爱你
Reila, Reila
我爱你,我爱你。
- Reila

再見了
直到現在我只希望你幸福
很快不會再見面卻一直深愛的人
真的衷心感謝你所以再見了
請保重直至我們再會的一天
七月八日 (星期四), 晴
- Shichigatsu youka 七月八日

Genuine is what Ruki put in every song he composes. and those are what i long for, i wish i could express how i feel like Ruki does. too bad i can't sing nor write well.

No comments:

Post a Comment